lördag 2 februari 2008

Då var det gjort..

en hel sopsäck rensade jag ut från garderoben. Egentligen ville jag slänga mer men jag kan ju inte gå naken tills lönen kommer. Jag har insett att jag har lagt på mig under tiden jag jobbat med examensarbetet. Provade ett par jeans som hängt inklämda i garderoben och fick igen dem , men tajt var det. Då vägde jag mig och ah, 5,5 kilo +, inte så kul. Så nu är det stenhård disciplin, inget godis och träning 4 dagar i veckan (minst). Ska jag lägga en massa pengar på kläder så vill jag ha min vanliga storlek och se snygg ut i kläderna. Därför blir det nu ikväll minst 30 min på motionscykeln och en massa vatten i stället för godis. Tur att jag kan vara karaktärsfast när jag väl bestämt mig. Jag slutade till exempel med snuset den 22 november och har inte rört en snus ens sedan dess...

Inga kommentarer: