fredag 8 februari 2008

Fan...

Min Albin är nu inne på tredje (jag skojar inte) penicillinkuren på mindre än en månad. han är ju ett öronbarn och enligt vårdcentralen sitter röret i örat kvar och enligt läkaren på akuten gör det inte det. Nåväl, han har fått en remiss till öronmottagningen så får vi se vad de säger, de är ju proffs. Som bonus så har lillan fått feber och jag har ont i halsen, fy sjutton. Leif fick vara hemma och jag pallrade mig till jobbet, annars hade en av mina kollegor fått vara själv och det unnar man ju ingen.... Min man och jag firar tio år som par idag. Han gav mig en jättefin blomma, Apotekets Oliva Body Butter (jag älskar de produkterna, och de luktar så fräscht) dessutom lagade han god middag och hade köpt en flaska vin så nu har jag inte ont i halsen längre =):

Inga kommentarer: