fredag 22 februari 2008

Influensan...

har varit parkerad hos oss i ungefär en vecka nu. Först fick jag feber, dagen efter var det makens tur och dagen efter det båda barnens. Jag är nu feberfri men inte de andra tre, jag håller dock tummarna för att de kryar på sig över natten. jag hade ju tänkt att vi skulle till Mio och köpa en ny säng till Albin (har lagt ner planerna på svartlasering). En sådan här säng har jag tänkt att han ska få...

Då kan han ha alla sina innebandybollar, benskydd, målvaktshandskar osv. i lådorna istället för i garderoben.
Har gjort HM beställningen, det blev dock inte riktigt som i föregående inlägg, det blev en svart parkas istället för den gröna jackan, en ljusblå klänning istället för den blå tunikan och den vita blusen strök jag helt, lade också till ett vitt, ett svart & ett grönt linne + 2-pack kortärmade toppar i vitt+grönt.

Inga kommentarer: