söndag 17 februari 2008

Så trött...

på hostan som aldrig vill ge med sig. Jag har inte sovit ordentligt på typ en vecka. Suck! Och imorgon är det måndag igen. Ebbas kläder från pop har kommit och de var verkligen jättefina. Albin ska mest troligt få Reima tec vårkläder, blir ett besök på Asplunds nästa helg. Albins AIK- rum är nästan klart, golvlister fattas och så ska jag svartlasera hans säng men det får bli när löningen kommer. Lägger ut bilder när sängen är fixad. Fick vårkänslor idag, solen gassade, temperaturen låg på noll och smältvattnet droppade från stuprännorna. Åh, vad jag längtar efter lite värme. Skottade lite på altanen för att skynda på töandet. Ebba och jag gick en promenad efteråt och då såg jag två grannar som också ägnade sig åt altanskottande =D. Solen lockar verkligen fram alla insnöade människor igen.

Inga kommentarer: