lördag 29 mars 2008

Dagens arbete...

har skurat ur ugnen, städat bakom spisen och skurat badrummet+toan. Investerade i nya ljus så nu står det lagom välluktande doftljus på toaletterna och de här uppe ska jag snart tända. Jag har varit sugen på att börja löpträna en längre tid (gjorde det för läänge sedan) och ev. ska jag anmäla mig till vårruset, om jag får ngn. kompis att hänga med. På måndag ska jag köpa mig ett par riktiga löparskor och ev. en vinddress till. Håller på att ladda hem riktigt bra låtar att ladda min mp3 med, solen smälter bort snön så asfalten kommer fram, jag har fått tag på ett perfekt träningsprogram med intervallträning som succesivt kommer att leda till att jag ska kunna springa 45 minuter i ett svep. Det finns helt enkelt inga ursäkter längre. Kombinerat med lite styrkesträning säger jag bara, beach 2008, here I come...Jag kommer självklart att rapportera på bloggen, allt för att sätta lite extra press på mig själv.

Inga kommentarer: