torsdag 10 april 2008

Det var länge sedan jag skrev...


men nu börjar det lugna ner sig lite. Det har varit barnkalas, träning, fotbollsträning, i dag stänger jag på förskolan, Intersport visar säsongens träningskläder till Albins fotbollslag, imorgon har Albin innebandyavslutning och på lördag har Ebba dans. Puh... Jag har ialla fall kommit igång med träningen på allvar och tycker faktiskt det är skönt, viktmässigt så har jag ca. 1 kg kvar till mitt första mål, fast jag tror jag ska försöka minska ngt. kilo till. Vår nya terassmarkis har kommit (svart), det är dyrt som f-n men kommer att bli kanonfint. Vi blev så inspirerade att vi köpte nya trädgårdsmöbler i går och så ska min käre man äntligen bygga det altanstaket som jag har tjatat om och så får vi dumpa de färdiga staketmoduler som vi köpte när vi flyttade in. Bara vi kunde få bättre väder ngn. gång så vi kan sätta igång. Det här snöandet och blåsandet är inte kul.

Inga kommentarer: