torsdag 31 juli 2008

Här var det dött...

jag skyller på värmen. man ska inte klaga men nån måtta får det vara. Det är inte kul med sådan här hetta när man inte kan bada eller åtminstone ströva runt i bikini. Jag jobbar ju för farao. Semestern var trevlig, det blev lite shopping, mycket grillning, gott vin och vackert väder. Den här veckan jobbar jag på sommaröppet med en klasskompis, vilket är rätt kul. Det är i snitt 5 barn /dag så det är inte alltför betungande. Nästa vecka är det dags för det vanliga jobbet. Vi har dock inga barn första veckan men massor med annat att göra + en heldagsutbildning, lugn start alltså. Leif börjar oxå om att jobba så Ebba ska till sin förskola och Albin får en vecka på ett nyrenoverat flyttat fritids - spännande. Detta innebär att jag måste till stan på lördag och köpa en ny outfit åt dem var. Hojta gärna till om du har sett något fint.

I övrigt är min älskade storasyster på besök med man, en av sina söner och sötaste Engla, snart 9 månader. Maken till gó unge var det länge sedan jag såg.



Inga kommentarer: