lördag 6 september 2008

long time no see..



jag har verkligen arslet fullt just nu. Vid snart trettio år fyllda har jag äntligen gjort slag i saken och påbörjat jobbet med att ta körkort. Har sista teorilektionen på måndag. Sedan kommer förhoppningsvis lämplighetsintyget och Leifs handledartillstånd under veckan så att jag och Leif kan ge oss ut på övningskörning nästa helg...Målet är att ha fixat lappen innan jul, det känns rimligt med tanke på att jag jobbar heltid och gärna vill hinna träffa mina barn där emellan också...Jag har shoppat lite idag också en rutig typ skjorttunika och en grå "swettisklänning" från Vero Moda.Nu är det snart dags för avfärd till svärmor för att intaga lite surstömming, GOTT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du?! Vad roligt, hoppas du fixar körkortet snart då!! LYCKA TILL!