torsdag 27 november 2008

Har två malliga barn här hemma...









Ebba har servat mig hela kvällen sedan hon fick veta att hon ska bli storasyster. Mamma är du hungrig? Mamma ska jag göra iordning din tandborste? Mamma, vilken tur att jag kan torka mig själv nu när jag bajsat! osv. Bebisen är beräknad att födas den 6 juni (nationaldagen), vilket vore perfekt- då är man ju alltid ledig.


Leif och jag gjorde ett tidigt ultraljud idag, är just nu i vecka 13 (12+5). Vi har ju fått ett jobbigt besked på ultraljudet en gång av en mkt. klumpig barnmorska, därför har vi även med Albin och Ebba fått ett tidigt ultraljud + det ordinarie. Detta har endast som syfte att få oss att oroa oss mindre. Allt såg i alla fall fullkomligt normalt ut. Skönt! Nu ska här shoppas på allvar =)

Bilden är inte så bra då jag fotat ultraljudsbilden, jag har ingen scanner och ids inte låna svärfars idag för jag har lite feber.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen! Så skönt att höra att det verkar vara bra med allting :) Söt liten plutt! Nu har vi fyra bf-datum, men enligt ul+rul är jag ganska precis en månad före dig. (5 maj o 7 maj)

Johanna sa...

Jessica:Kul, då får jag väl frossa i bilder på eran knodd medans jag går omkring och stånkar och väntar på vår då =)

Anonym sa...

Ja men det blir väl så.. :) Men åh! Så mysigt vi kommer att ha det i vår/sommar!!