söndag 2 november 2008

Ännu en helg...


har passerat, ibland tycker jag att tiden bara rusar iväg och på vissa punkter sniglar den sig fram. Nåja, jag får väl öva upp tålamodet =D. Helgen har ägnats åt middag hos svärmor, middag hos mamma & pappa samt lite shopping. Barnen sov över hos svärmor från fredag till lördag för det blev lite sent, jag höll på att gäspa ihjäl mig.. Så på lördagen passade Leif och jag på att ta en vända på stan och bara gå på tråkiga affärer. Vi var också en vända på Barnens Hus och jag kunde därmed pricka av en grej till på den långa listan som jag nämnt tidigare.

Vi har också börjat vela nu igen och ev. så åker vi till Luleå på julshopping istället för till Umeå. En av orsakerna är att Luleås Polarn o. pyret butik är mkt. bättre och jag har faktiskt en bonuscheck som måste användas innan den 30:e november.

Inga kommentarer: