onsdag 31 december 2008

I bland glömmer jag bort..


att jag är gravid och hittar på dumheter - som att stryka och hänga upp gardiner i 5 fönster direkt efter varandra. Sedan får jag ont i ryggen. Eller så sitter jag på golvet och tvärställer mig upp och så hugger det till i ligamenten runt livmodern. Som tur är påminner lill*n mig allt tydligare nu med hårdare små sparkar. Mysigt!

Fick ett ruggigt blodsockerfall idag också så det nästan svartnade för ögonen så nu har Leif tagit över nyårsruljansen-skönt! Han och barnen har precis dukat, inte exakt som jag skulle ha gjort men vad 17, jag måste lära mig att släppa greppet. De ska fixa maten också så jag tar nog ett bad och gör mig lite fin sedan. Ska försöka lägga ut lite bilder sedan.

Nyårsafton blir i alla fall lugn med god mat , lagom med fyrverkerier, godis och sällskap.

Inga kommentarer: