torsdag 22 januari 2009

I morgon..

kommer äntligen elektrikern och fixar elen till taken så att det går att ta några vettiga bilder. Dessutom har det fallit sig så att våra barn har blivit erbjudna att sova borta tillsammans med en av kusinerna, gå på bio och mysa, vilket de jublande tackade ja till. Detta resulterade i en hel lördag för oss själva då Leif och jag ska strosa i lite butiker, köpa de sista listerna, lite god mat och färdigställa renoveringsarbetet. Troligtvis måste vi bygga ett eget elementskydd då vi hittills inte hittat ngt. i rätt mått-men det verkar inte alltför svårt. Uppe på elementskyddet ska jag ha några ljuslyktor-det blir urmysigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Johannah och grattis till bebisen i magen! Va jobbigt med foglossning, hoppas bältet hjälper. Det låter kul att renovera och fixa till lite hemma, skönt att få det klart innan den lill* kommer. Jag har lagt en länk till din blogg på min blogg under "bloggar jag läser", hoppas det är okej?
Va skönt med en barnfri lördagkväll, det behöver man ibland. Sköt om dig!
/Jenny

Johanna sa...

Jenny: Hej och tack för grattiset! Ja, det känns som att bältet håller ihop det hela lite i alla fall. Det är helt okej att du länkar till min blogg, jag ska kolla lite på din ikväll. Kram!