fredag 20 februari 2009


Utmaning
1. 4 TV program jag brukar se:
Prison Break, Den arga snickaren, Design Simon & Thomas & Desperate housewifes,

2. 4 saker jag gjorde igår:
Jobbade, badade, tvättade och såg på TV

3. 4 saker jag längtar till:
Bebisen, lång sommarledighet, att fixa "grillhörnan" i trädgården, att träffa syrran och lilla Engla.

4. 4 saker som står på min önskelista:
Ny snygg matberedare som kan stå framme(vår pajade idag), nytt tak, nya fönster, nytt golv till vårt sovrum.

5. 4 saker jag tycker om att göra:
Shoppa, mysa med familjen, rensa ut skräp som leif får köra bort =), baka

6. 4 saker jag avskyr:
Lögner, svek, stress, väntan (kunde inte skrivit det bättre Jessica)

7. 4 saker jag åt i går:
Tacos, apelsiner, fil med jordgubbar (mmm), lite glass

8. 4 bloggar jag utmanar:
Johanna, Jenny L, Anna K & Hanna Ö





1 kommentar:

Anonym sa...

Är det mig du menar? :-)