söndag 5 april 2009

Hård helg...

men rolig oxå. Det har varit klädbytardag här i ske-hamn och där har jag sjåat både fredag kväll och lördag förmiddag. Jag gjorde en del riktiga fynd till bebisen så nu behöver jag verkligen inte köpa ngt. mer med tanke på att man får en massa plagg i present efter födseln också. Jag sålde oxå en del efter Albin och Ebba och tjänade en okej bit över tusenlappen. Med anledning av detta så tillbringades dagen med shopping. Vi köpte en badbalja med propp till bebisen. Albin fick nya fotbollsskor+benskydd, svarta stövlar från Tretorn, 2 par fingervantar och en fotbollströja. Ebba och jag fixade tjejgrejerna: en Hello Kitty jeanskjol och en rosa Hello Kitty t-shirt, ett par caprijeans, en lila top och en mysdress från stadium-svarta brallor & rosa munkjacka. Nu är det bara sommarvärmen som fattas.

Inga kommentarer: