lördag 17 oktober 2009

Gräsänka...


Nästa vecka åker maken bort på utbildning i Umeå och kommer då att bo på vandrarhem. Veckans mat är stenhårt planerad för jag vägrar att gå på Ica och handla med barnvagnen, det är en rätt redig promenad från oss. I övrigt går det säkert jättebra förutom att jag är lite mörkrädd, och hatar att inte ha ngn. att prata vuxenprat med på kvällarna och så är jag rädd att vi ska trilla dit i den där förbenade influensan. Ska se till att skicka med Leif en lista på några saker han ska kolla åt mig: lite kläder från pop och några prylar från Village. Det är väl det minsta man kan begära =)

Måste bunkra upp med choklad att knapra på framför TV-n på kvällarna och just ja, jag får ju bestämma alla program jag vill se på helt själv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här är en till som kommer att vara gräsänka.. haha! D ska till Sthlm. Och jag har ungefär samma känslor som du kring det..

Johanna sa...

Mmm,jag har tur som får gå på kalas på tisdagskväll och umgås lite. A & E och jag har nedräkning i almanackan i köket =)