tisdag 24 november 2009

Fan ...



vad det regnar, jag blir så trött. Och självklart fick vi ett nytt vaccinationspapper idag om att Albin o Ebba måste till stan för att vaccineras, nu på torsdag då Leif har jour. Nu måste den bytas bort o han får åka med dem och köa jag vägrar, jag väntar en vecka till och vaccinerar mig med Wille istället (sucka).

Först var det sagt att skolhälsovården skulle sköta vaccinationen, sedan ändrades det. Sen fick vi ett papper med två alternativa dagar o tider, nu ändras det. Jag hatar alla som har dålig framförhållning. Albin har dessutom klassfest på fredag, måtte han inte bli däckad av några biverkningar nu.

Nåja, på måndag ska jag äntligen till frissan -så skönt, ska slänga i lite färg också och på tisdag ska Wille på 6månaders kontroll. Det ska bli kul med längd & viktuppdatering (jag tippar på 9 kg och 67 cm)



Inga kommentarer: