söndag 29 november 2009

Ny vecka ...


nya tag. Det är alltid fullt upp efter att leif haft sin jour. Det blev inköp av ny kyl, vi bestämde oss för ett budgetköp (men den är ändå jättefin motför den förra)då tankar finns om att renovera köket inom några år och då vill jag ha side-by-side kyl/frys i svart om jag får drömma lite - vilket innebär att den vi köpt nu åker ut.

Veckans att-göra:

Måndag: Klippa mig
Handla på Ica maxi + lite andra ärenden på Solbacken
Albin hockeyträning

Tisdag: BVC
Möte med försäkringsgubbe
Leif har kårövning

Onsdag: Fixa vitt linne+tights till Ebba + ev. de sista julklapparna till de vuxna
Hockeyträning Albin

Tordag: Färga håret kanske jag hinner idag
Vaccinera mig+Wille ?

Fredag: Fixa revbensspjällen + köttbullarna

Lördag: Ebbas balettföreställning

Söndag: Albin hockeymatch


1 kommentar:

Anonym sa...

En nackdel med ett sidebyside-skåp är att frysdelen är mycket liten.. Om man har frysbox i källaren eller liknande så fungerar det men.. är faktiskt lite besviken på hur lite som ryms.. (iofs slukar ismaskinen en del utrymme också) Snyggt är det iaf!