onsdag 30 december 2009

2010...


är på ingång. De som känner mig väl vet hur envis kan jag vara om det är ngt. jag verkligen vill och nu har jag bestämt mig för att komma igång igen. Har en gång i tiden både joggat, styrketränat och powerwalkat flera pass per vecka, då var jag nästan aldrig sjuk, kläderna satt snyggt och jag fick nästan träningsabstinens om jag missade ett pass. Jag har inte så många kilon kvar efter graviditeten ca. 5-6 kilo ungefär, med tanke på min groteska viktuppgång så är det en fis i rymden. Däremot är jag i urusel kondition och magmusklerna har gått och gömt sig.
Jag gick ner utan problem efter de båda tidigare graviditeterna, men nu är jag ju lite äldre, så jag skyller väl på det.

Nåja, jag börjar officiellt på fredag den 1 januari (startvikt kommer då) och rapporterar veckovis -så får jag lite mer press på mig . Ser fram emot att bli både starkare och piggare snart!


Inga kommentarer: