lördag 6 mars 2010

Det känns bättre...

nu. Solen har börjat lysa (äntligen). Maken är snart, snart klar hos svärfar. Jag har tvingat honom att komma hem och ta en paus en stund innan de börjar med alla listerna, så att jag får gå en promenad medan det är ljust ute.

Alla är friska utom Ebba. Hon har haft ngn. sorts kräksjuka och igår var det andra dygnet och hon var pigg som en sol, men kräktes sedan inatt igen. Det kan ju dock vara att hon gick ut för hårt med ätandet - vi får se.

Tvätthögen är pytteliten , har en maskin som snart ska hängas - annars ser det hyfsat ut här hemma. Väntar bara på att kaffet ska bli klart =)

Och just det på måndag ska jag ringa och boka en klipptid , måste ansa topparna. Dock är jag i valet och kvalet om det ska få växa sig längre, på sommaren är det ju så skönt att kunna sätta upp det. Nåja, det hinner jag fundera på.



Inga kommentarer: