söndag 16 maj 2010

Arbetet fortskrider...

jag ska visa lite bilder senare. Regnet hänger i luften men det påverkar inte själva fogningen mellan plattorna utan det är nästan bara bra med regn så det sjunker ihop och man får fylla på...
Ebba är ute och leker med grannarnas barn, Albin hjälper Leif, Wille sover och jag måste ju vara här inne så jag hör om han vaknar =)

Vi har under några dagar försökt få in W på storkillelinjen, dvs. sova en ordentligt gång efter lunch men det resulterar bara i att han sover typ. 45 minuter på hela dagen och det är för lite. Han fixar det ju, go och glá som han är men kvällarna blir låånga. Imorse vaknade han ju dessutom onödigt tidigt så jag gick en liten sväng med honom i vagnen så han fick vila drygt en halvtimme (mellan 8.45 och 9.15 ). Jag antar att så länge den där lilla morgonluren inte påverkar tiden för lunchvilan så behövs den nog och innan det är dags för förskolan ska det nog ordna sig.

Har förresten kommit över en sida där man kan tjuvkika på höstens kollektion från Polarn o. pyret (www.petitfashion.se/) . Jag säger bara en sak, I´m beginning to save some money right now - Wille skulle bli skitsnygg i en rutig overall -hoppas den kommer i klarblått.

Inga kommentarer: