onsdag 5 maj 2010

Imorgon...

kväll kommer gubben hem. Som jag har längtat...Alla ensamstående föräldrar ni är mina hjältar. Jag fixar det men jag har haft huvudvärk varje kväll efter allt matlagande, bortplockande, tvättbestyr, vända på gåvagnen 700gånger, laga mat och städa bort ett par gånger till, lyssna på Albins läsläxa och läsa godnattsaga med en trött bebis i famnen. När Wille somnat och de andra barnen är på sina rum så stupar jag. Nåja, nu är det slutgnällt!

Leif har inte shoppat då det givetvis damp ner en rabattkupong med posten när han åkt. Därför har jag enväldigt bestämt och fått igenom mitt beslut att vi åker till Umeå på måndagmorgon. Ett besök på Mediamarkt (för att kolla dator till blivande 10åringen) och ett besök på Polarn o pyret ska hinnas med.

Nu ska jag surfa runt lite på nätet, sedan ska jag läsa innan det är sovdags.

Inga kommentarer: