lördag 19 juni 2010

Ebba ringde från Piteå...

E: Mamma, mamma vet du!
J:Näe
E: De hällde skum i vattnet när vi badade, jättemycket.
J:Vad häftigt!
E:Ja, och jag vågar åka två vattenrutschbanor, och så har vi badat ute - fast det regnar. Nu ska jag äta upp min Magnum. Hej då..klick..

Eh, jaha. Det lät som att det hade haft det jättekul i alla fall. Leif han har jobbat 12-timmarsskift och jag och Wille har busat, ätit och sett lite på kronprinsessvigseln. Jag kunde bara inte låta bli att se vad Viktoria hade för klänning. Medan gästerna tågade in i Storkyrkan så vinkade de ju till fotograferna och åskådarna och Wille han vinkade tillbaka till dem. Det var rätt sött.

Tyvärr fick vi bättra på spacklingen på ett par ställen idag så jag kommer inte igång med stjärnorna förrän på måndag kanske, det ska ju på vit färg först =(. Eftersom Leif jobbar 12 timmarsskift imorgon också blir det nog inget vettigt gjort förrän han kommit hem vid 18.30, och sedan jobbar han ju två nätter också innan han blir 5 dagars ledig.

Inga kommentarer: