tisdag 15 juni 2010

Nu jävlar...

har jag fått en kanonidé. Leif håller med men är inte lika eld och lågor som jag är. Dels måste han göra det största "ingreppet" vilket innebär en del bök och stök och damm, dels är det ju delvis en ekonomisk fråga så vi får ta en bit i taget. Men det kommer att bli så himla bra. Ibland hjälper det att få små utbrott för att lösningarna skall komma till en. När detta påbörjas så ska jag visa lite ledtrådar. Det kräver lite planering först så än så länge får ni hålla till godo med att veta att det berör middagsgäster, yta, Wille och compactliving...typ..Min målsättning är att det skall vara klart innan jul.

2 kommentarer:

HELENA sa...

gissar på ett nytt kök av ngt slag... riva/flytta väggar osv.

Johanna sa...

Helena: En bra gissning, det blir inget nytt kök (ännu, jag tror W ska få växa till sig lite först) men du har liite rätt ändå =)