torsdag 1 juli 2010

REA fynd från Polarn o. pyret...












Wille väckte mig strax före halv sju imorse så jag hann starta datorn, logga in, ladda shoppingbagen och allt jag ville ha fanns. Jag har spanat på regnsetet länge och nu när det var på rea så slog jag till, sockar behövs alltid och även nattkläderna behövs. Nu slipper Ebba urtvättade spidermanpyjamasar och W fick sina pyjamasar i en större storlek än han har nu. Av erfarenhet vet jag dock att det går utmärkt att vika upp muddarna och använda dem länge. Bikinin kommer att göra Ebba lycklig för det är ju faktiskt så att ALLA andra har bikini =)Jag längtar tills paketet kommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd!!

Johanna sa...

Jessica: O ja, det är så kul. Visserligen blev det lite mer än jag tänkt mig men det är ju det som är tjusningen med rea och det var ju ändå 50%...=)Tycker dock att vi borde få en butik till exempelvis Solbacken, om man tittar på barnen här så finns ju kundunderlaget i alla fall, många har ju popkläder.

Anonym sa...

Eh ja, det tycker jag också!! Har funderat många gånger på att kontakta POP om att bli franchise-ägare själv.. Men har inte kommit till skott, har haft en del annat på agendan ;)

Johanna sa...

Jessica:Haha, jag oxå. Men som du skriver det finns för mkt.annat att göra.