måndag 9 augusti 2010

För första gången...

på länge ska jag göra något som är jobbrelaterat, 2 heldagar ska spenderas på Getberget. Föreläsningar, diskussioner och egen planering i arbetslaget står på agendan. Det ska bli kul att lämna husmorsbestyren ett tag och bara vara Johannah. Tänk en sådan basal sak som att äta lunch alldeles själv, jag är kanske ren när jag kommer hem haha...

Ska bli skönt att koppla bort allt som måste fixas också, helst innan den 1 september. Sådant som :

*Klippning, hårfärgning, köpa någon ny tröja och fixa en planeringskalender.
*Torka fönster, sätta upp de sista listerna, byta de tre beställda fönstren
*Införskaffa alla barnens grejer såsom ryggsäckar(såg faktiskt på nätet att den Ebba ville ha och som jag tyckte var för dyr är nedsatt nu, hoppas det finns några kvar i Umeå till helgen bara), kläder, extravantar, rejälare skor till W osv.
*börja planera Leifs 40årsfest
+ bygga hallförvaringen, fast det hinner vi nog inte förrän senare & antagligen en massa annat fix som jag inte kommer på just nu.

Inga kommentarer: