måndag 2 augusti 2010

Konstigt...

,tomt och tyst känns det -men visst- lite skönt är det också =)Jag diskar bort och Leif leker med W. Leif lagar taket på uteförrådet och jag leker med W. Jag viker och lägger bort tvätten och Leif badar W. Ingen träning av simultanförmågan här inte. Nåja, jag ska försöka njuta av det medans det varar även om jag längtar efter Albin och Ebba redan. Snart är det ju vår tur att få skämma bort dem lite extra. Jag roar mig med att skriva shoppinglistor eftersom jag vet att W förmodligen kommer att vilja röja runt i butikerna så det blir inga låånga rundor, utan plocka ut och prova snabbt. Jag har använt mig av garderobsgenomgång, HMkatalogen, Pop´s hemsida och Lindex hemsida,så jag har ungefärlig koll på vad som behövs och var det plagget finns till bra pris alt. i snyggaste utförande.

Så här ung:

HM:Albin- fingervantar, strumpor,jeans,t-shirt
Ebba-jeans,strumpor,jeansleggings,hoddie
Wille-vinterjacka
Lindex:Albin-NHL hoddie, NHL mysbyxor,NHL t-shirt
Wille-Bamsetröjor,velourbyxor,strumpor
Ebba-tunika
POP: Wille-vintermössa,multi långkalsonger,multi strumpor,blå baströja, "Maskintröja"
Ebba-Randig klänning
Intersport:Rygga till Ebba

Inga kommentarer: