lördag 25 september 2010

jämt när jag får lite egentid...

så hittar jag på en massa roliga saker att göra här hemma. Idag plockade jag ner alla foton som hängde på trekvart på väggarna i trappen ner. Vi ska sänka taket och ta bort lysröret där så småningom. Och jag har tänkt måla trappen och panel m.m i vinter - i vitt förstås. Fotona ska jag självklart spara men de ska flyttas in i allrummet. Jag har suttit och spånat på en lämplig konstellation (hoppas jag tänkt rätt bara) och ska köpa svarta ramar. Clas Ohlsons skiljer sig inte allt för mycket i pris motför IKEAs RIBBA serie och så slipper jag vänta så länge. Ovanför fotoväggen ska jag sätta ett väggord i svart "Wall of fame". Jag tror det blir skitsnyggt och så blir jag av med Leifs tavla med ett skepp på..hrmpf..bilder kommer...

Inga kommentarer: