fredag 1 oktober 2010

Det är mycket nu...

vi håller på med ett bildspel på jobbet som vi ska visa på föräldramötet, jättekul, troligen mycket uppskattat, men det tar också mycket tid. Sedan har maken haft jour och någon form av rekord i larm; eftersläckning en hel natt, sommarstugebrand, båtolyckelarm, återantändning - något varenda kväll, så vi har sovit som krattor och Wille har blivit väckt varenda gång larmet gått. Men snart är den här jourveckan över och nästa gång han har jour är ju jag också hemma med lillskrutten.

Imorgon har vi fixat backup och Ebba och jag skall åka med mina föräldrar till stan, shoppa ramar, utebelysning, lite nödvändigt typ; ny mössa till Albin,kanske en tröja till Ebba (otroligt vad lång hon blivit) och titta på vinterskor, ett besök på Stigs och sist men inte minst en sväng på Ica Maxi. Jag skall titta in på Hemtrevnad också, vi kommer att behöva något nytt att hänga jackorna på nu när vi byter dörrfoder. Nu avslöjade jag att vi bytt dörr, men ni ska få se sedan..

Inga kommentarer: