lördag 30 oktober 2010

Me and I...

kläder har jag shoppat idag. Till mig blev det den fina velourtunikan med en trollslända i nederkanten nu när den fanns i svart. Lyxade och köpte mig ett par svarta velourbyxor också till värdinnepris, gissar att jag kommer att bo i dem här hemma...

Ebba ska få den fina svart/cerisea pixiecat tröjan av oss till jul och Wille får den limegröna monstertröjan som julklapp. Jag köpte en grå cardigan med en bulldogg på till W också och min kära mamma var ju med så hon köpte vita bulldoggtröjan, de gröna byxorna + sockarna till W och då var hon ju tvungen att köpa ngt. till de andra två också, lucky me. Ebba får Smulannattlinnet och Albin en blå Alientröja fast det inte ens är julklappar. Så bortskämd var inte jag med min hemmamamma och fyra syskon =)

Inga kommentarer: