tisdag 30 november 2010

Har njutit av terminens sista

yogapass, stentufft, svårt, men också jättekul. Jag har allvarliga funderingar på att tjuvträna på huvudstående mot en vägg - när ingen ser mig =). Nu njuter jag av en kopp thé och en god macka i lugn och ro. Som vanligt har jag huvudet fullt av planer och tankar på sådant jag skulle vilja och ska göra, både stort och smått. Och så längtar jag efter fredagens frisörbesök (jag har väntat för länge så det är så risigt nu), jag ska köpa hem lite hårfärg, köpa en svart bolero till Ebba inför terminsavslutningen och göra ett besök på Hemtrevnad också innan jag beger mig hemåt.

Imorgon är det ju den efterlängtade första december, premiäravsnittet av julkalendern förstås och Ebba ska få börja öppna sin Playmobilkalender som hon sneglat på så länge. I år ska jag njuta av varje dag/kväll i december, tiden fram till jul går så fort.

Inga kommentarer: