måndag 27 december 2010

JIHO!!!!

gubben hämtade mig för en stund sen och visade ett vitt högskåp med vit dörr + ANORDNA inredning i superskick som han hittat på Blocket, pris futtiga 300:-. Säljaren bor dessutom i stan, så han hämtar det imorgon när han och Abbe ska på hockey. Jag bara längtar efter att få "flytta" in i det, det kommer att se så välstädat ut därinne. Blir sugen på lite nya handdukar och att måla taket nu också..ha ha...men först ska vi färdigställa det sista i hallen dvs. dörrfoder och tapetseringen på den nya väggen. Så här ser det ut just nu...





Rean var en besvikelse, eller det är kanske inte är rätt ord, men jag hade ju riktat in mig på en sak och den var ju tillfälligt slut. Jag har lite dåliga erfarenheter av Biboköp när det gäller beställning av saker och väntetid. För ngt. år sedan beställde vi Höganäs assietter och väntetiden på dem blev bra mycket längre än vad de sagt, även om de förmodligen inte kan styra över allt. Så jag har webbhandlat ännu en gång (med fri frakt)då tycker jag inte det spelar ngn. större roll och denna webbsida leverar inom 1-2 dagar när varan finns i lager och det fanns den. Så snart är jag stolt ägare till 4 assietter och 12 kastehelmi skålar (varav 2 skålar är från Tradera), så långt räckte pengarna =)

Inga kommentarer: