tisdag 14 december 2010

Måste beställa...

ett stående högskåp till lilltoan - snarast! jag blir tokig på alla pryttlar. Ett vitt Lillången med vit dörr skulle bli perfekt och så en uppfräschning av taket. I januari så ska jag fixa det, just nu är det ju mycket annat kul man vill lägga pengarna på...

Sedan ska jag ordna dörrar till bokhyllorna, nice!

Men nu är prio ett, plocka undan - jag ska gå igenom alla flaskor och burkar, kanske kan jag kasta någon. Sedan ska jag ta en stor kasse och gå lös i Ebbas rum. Albin är så stor så han är inte så intresserad av småprylar men Ebba sparar allt, papper, lådor, osv...som tur är brukar hon inte märka när jag städar bort saker...så nu sätter jag igång!

Såg ett inredningsreportage där de använde gamla linnehanddukar som bordstabletter, jättefint. Tacka vet jag Tradera, där fanns det. Jag har lagt ett bud och ska se till att kamma hem dem..vita förstås =). Då passar de på röd duk till jul och för sig själva på bordet till nyår, då jag brukar ta bort det röda och bara ha det vita kvar...så som stjärnor och blockljus!

Inga kommentarer: