torsdag 13 januari 2011

Nu är alla väggar vita

i sovrummet. Leif ska om möjligt åka och handla "fonden" i morgon. Jag hoppas den finns inne bara och att någon kan ta hans jour en stund.

På lördagen ska storbarnen ha en lyxdag + natt med mormor och morfar = Leos lekland, café, god middag, godis, film och övernattning. Då har vi bara lillstrumpan hemma och då han sover relativt tidigt så ska vi nog hinna få upp fondbilden på väggen OCH mysa=). Tänker mig ett lass godis och en bra film. Ska knäppa ett kort då så ska ni få se....

Wille håller verkligen på att bli stor nu, han babblar på, härmas och lär sig nya ord hela tiden. I går hade han sagt ett klockrent "Kerstin" till fröken på förskolan, hon blev så mallig ha ha. Han har även kommit igång med ja och nej och det brukar stämma rätt bra också, hmm.

Nu ska jag ta mig något gott, har ett svagt minne av att det ska finnas lite choklad i gömmorna, sedan blir det en dusch och lite TV tror jag. Måste förresten beställa ett par dansskor till Ebba också, hennes är för små och dansen bara en vecka bort. Surfar genast iväg...

Inga kommentarer: