lördag 19 februari 2011

Dagens....

W fick en huvtröja med avtagbar huva och Carsmotiv från Kappahl, grå KIZZ t-shirt (Albin har en liknande) från Åhlens, Röd/turkos kultig Mario Bros tröja från Kappahl och en billig fleecetigermössa från HM som A & E absolut ville att han skulle ha. Han får väl ha den och leka tiger i =). Jag avancerade och köpte 98/104 till W. T-shirten satt bra redan nu och de andra tröjorna var liite långa i ärmarna men inte så mycket som jag trodde. Jag måste nog mäta honom snart, han verkar ha vuxit lillskrutten...


Ebba köpte skorna på HM för egna pengar, duschcreme från Åhlens, 5-pack barbapapa sockar HM och jeans med resår i midjan och mudd nertill från Lindex.




Albin köpte en huvtröja på kappahl och turkosa brallor från Lindex, han blev jättefin och shit, han har nu storlek 152...


jag måste säga att Kappahl har en hel del coola kläder för de större och faktiskt en hel del fint till småttingarna också. Av någon anledning så är jag sällan in där fast man ofta får erbjudanden - skärpning =). Jag spanade också in en del potentiella presenter så som en vit bordsspegel till Ebba. Hon är ju skotokig så ett presentkort på DIN SKO bör sitta fint och så visade hon en del kläder, "Alice i underlandet" filmen och nya örhängen ligger också högt på önskelistan.

Inga kommentarer: