tisdag 8 februari 2011

Dessa koder...

Det är inte det lättaste att få in en vettig räknare på bloggen, jag vet inte varför det ser ut som en nolla framför "Denna månad" men just nu orkar jag inte bråka mer med layouten.

I övrigt så har jag beslutat mig, gjort slag i saken och beställt en vit Kitchen Aid nu. Nu lääängtar jag tills den kommer och ska tillbringa en stund på nätet letandes efter goda recept på framförallt bröd. Om någon har något smaskigt recept på bröd gärna lite nyttigare får ni gärna dela med er (antingen här i en kommentar eller via ett meddelande på fb).

I övrigt så firar Leif och jag 13 år idag! Det ni =). Han är just nu på kårövning men när han kommer hem blir det fruktsallad med vaniljglass och en och annan puss...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anslut din blogg till google analytics istället! Mycket bättre! Där ser du allt från besökartrender till varifrån besökarna kommer ifrån och hur de hittat till din blogg.

Johanna sa...

Mhhm, ska nog göra det då...