söndag 20 mars 2011

Härligt!!!

Solen värmer, vattnet rinner i stuprännorna och gräset kan anas på vissa ställen. Hade vägning idag och hoppsan minus 0,8 kg. Jag tänker ju som så att nu när jag tränar går jag nog inte ner så mycket - jag vill ju ha lite muskler och muskler väger ju...Men men minuset gjorde ju inte ont =).Bantar absolut inte, men äter nyttigare för att orka liksom, och på lördagar unnar jag mig godis eller vad jag nu vill ha. Ikväll blir det intervallpass igen . Hoppas hinna få mig ut efter hockeyn men före solsidan.

W sov förresten som en stock ända till 07.20 imorse, en sådan sak gör också underverk. Vi har inte kommit till skott med en dörr till honom ännu, men vi gör väl klart Albins rum först innan vi ger oss på det, så Wille får bli storkille och sova i en storkille säng. Sedan är det riktig vår och sommar och då vill vi vara ute och fixa istället. Vi får se hur det blir med altanen, men nya utemöbler blir det definitivt. De gamla får väl i värsta fall stå direkt på gräset så länge. Det finns så mycket roliga uteprojekt vi vill göra också, vi får prioritera lite så vi inte bara jobbar...

Inga kommentarer: