torsdag 21 april 2011

Ibland har man flyt....

lyckades komma över de sista åtta vita stolarna. De som syns i inlägget nedan. Sedan blev det ett sådant här bord till.



Leif som ju faktiskt har koll efter 14 år på Europamöbler, vägrade akacia och till slut enades vi om detta. Man får plats tre på varje sida och en på varje kortsida. Blir vi fler så får vi använda pallar och ett extra bord helt enkelt. Sedan köpte vi ju div. annat: skrivbord och hylla + div. smålådor till Albin, en massa småplock förstås så som solkräm, klädnypor, parasoll, utebelysning osv. Ni kan få se lite bilder när saker börjat komma på plats.

Nu väntar jag på att gubben ska komma hem, han har handlat på hemvägen och var inte ensam precis. Ikväll kanske vi äntligen kan komma igång med Albins tapeter, men när W har vaknat tror jag vi börjar ute i solen med möblerna, studsmattan (om vi får tag på ett skyddsnät idag, skrämmande att det kostar nästan lika mycket som studsmattan) och jag ger mig kanske på rabatterna ett tag. Kanske köper jag mig lite penseér också.

Inga kommentarer: