måndag 23 maj 2011

BUZZADOR...

Jag har fått ett roligt buzzadorpaket i min brevlåda med produkter från Decubal.

Decubal är en ny hudvårdsserie speciellt framtagen för personer med torr eller mycket torr och känslig hud. Redan på 70-talet togs "klassikern" Decubal Clinic fram av hudläkare på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Decubals produkter är utvecklade för att fungera i ett klimat där torr hud är ett vanligt problem.

Då jag tvättar händerna massor i mitt arbete så har jag väldigt torra händer. jag tycker att handkrämen är superbra och händerna blir mjuka och smidiga. Ansiktskrämen kändes jättefet först men den sjunker in i huden fort och sedan blir man jättemjuk. En till bonus är att de inte luktar en massa tillsatt parfym utan de känns väldigt naturliga. Jag rekommenderar absolut Decubal.

Inga kommentarer: