lördag 7 maj 2011

Men alltså,

tänk att jag är så korkad att jag varenda gång glömmer bort hur mycket jobb det är med rumsbyten. W sover nu i sin "storkillesäng" i sitt nya, egna rum. Alltså både säng- & rumsbyte på samma gång. Nåja, troligtvis kommer han traskandes in till oss när han vaknar till. Skönt att det är lördag idag och inte jobb imorgon alltså. TV inkopplingen drog ut på tiden så han kom inte i säng förrän just före åtta, han är ju kvällstrött, så han somnade fort, vi räknar med en viss invänjningsperiod - men det känns skönt att inte behöva lyfta upp honom ur spjälisen mer. Han är ju en riktig palt och jag är ju lite klen =).

Nåja, det roligaste jobbet blir ju imorgon när jag får ställa i ordning och möblera i hans rum. Hälften av hans prylar är just nu inne hos Ebba. Då kan jag också få plats med hans fina Piratmatta från SIA och även använda hans snygga molngardiner - måste dock köpa mer tyg för han har ju två fönster. Har bestämt mig för blått och vitt med lite brunt och grönt som accentfärger i hans rum. Den fina tapeten Kaspar från Sandbergs



ska äntligen också få komma upp inne hos honom,den har jag varit förtjust i länge men det får vänta tills i höst. Vi ska ju snart börja måla hus. nåväl, imorgon får ni bilder...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den tapeten är superfin!

Johanna sa...

Javisst är den. Det känns väldigt vitt inne hos W för att vara ett småbarnsrum. det kommer att bli toppen med denna fondvägg =)

Anonym sa...

Det tror jag verkligen att det kommer att bli!