söndag 29 maj 2011

Snart semester...

Jag har bara en tredagarsvecka och två fyradagarsveckor kvar innan en lång semesterledighet gör sitt inträde. Det känns sjukt bra. Snart fyller Wille 2 år och Leif och jag insåg igår att han ju har jour hela nästa vecka och inte tar sig någonstans. Detta innebär att jag som slutar tidigt imorgon får traska in till stan och köpa presenter. Jag blir upplockad där av en kollega så jag får ha grejerna i hennes bil tills jag ska åka hem. Vi ska nämligen till Leos för avslutningsfest med de fem-/sexåringar som snart slutar. Det gör ju inte så mycket att jag får sköta handlandet och bestämma allt, jag älskar ju att handla till barnen. Jag har en ungefärlig plan på vad jag ska köpa så jag borde hinna handla klart på den tid jag har till förfogande, däremot är det inte likt mig att vara ute i sista minuten - i vanliga fall hade jag redan varit klar. Det är den här oändliga jobbarhelgen Leif har som ställde till det =)

Inga kommentarer: