tisdag 19 juli 2011

Jag gjorde det!!!!

Gav mig på den långa rundan på 4,3 km. Jag orkade inte springa hela i ett sträck utan fick ta två 2 minuters promenader men det gick ändå bättre än jag trodde. jag verkar ha ungefär samma träningstider och dagar som en tjej med gult träningslinne,jag har sett henne förut - shit vilken speed hon har jag kunde ana henne ibland längst uppe i backarna. Så bra ska jag också bli.

Jag siktar på att om ett tag bara gå en gång och sedan springa hela vägen innan jag försöker förbättra min tid. Men jag kan ju inte låta bli att ta med mig klockan och tävla lite med mig själv. Idag är andra gången som jag funderar på det här med snusandet. Lyckas jag sluta borde jag ju förbättra min syreupptagning och rimligtvis bli bättre fortare. Så jag kan springa 2 varv dvs. 8,6 km som Albin sa idag. Då tycker han att jag är bra...

Det är i alla fall sjukt skönt när man tagit sig runt och är lagom slut och sjöblöt i svett att få komma hem, ta en dusch och med gott samvete slappa framför TV-n halva kvällen.

Inga kommentarer: