lördag 30 juli 2011

Underbart...

här blir det ingen väntetid. Ena sidan är klar så när på att de måste kapa sista plåten. Imorgon kl. 8 fortsätter arbetet med förhoppning om att de ska bli klara. Jag tackar Hans Hjalmar för att han fick Leif att måla skorstenen med sockelfärgen, mycket bättre än att plåta in den. Leif hade tänkt tanken men inte riktigt vågat - det blev super och fort gick det också. Snart ska ni som inte bor i närheten få se.

Undrar om ni ska få ännu ett tecken på hur julgalen jag är? Tja, varför inte - det är ju min blogg och mina tankar och ideér. Jag har länge tänkt att vi behöver en till stor termos. Vi har just nu en sådan här...



som vi använder jämt och jag älskar den. Såg nu att det var kampanj på den röda och första tanken var "åh så fint att ha den framme istället till jul" ha ha ha. Men självklart även som färgklick i allt det vit/svarta. Så klick sa det bara - fri frakt och 280:- billigare än vanligt.



Inte dumt. That´s me.

Inga kommentarer: