måndag 10 oktober 2011

Ah...

nu är det en sådan där monstervecka igen. Öppning imorgon men tyvärr kvällsmöte på kvällen (om än ett välbehövligt sådant) så jag måste åka tillbaka igen. Stängning onsdag och sedan har vi föräldramöte på torsdag kväll. Skönt i alla fall att jag slutar tidigt på fredag.

Hoppas att det inte blir alltför sent imorgon så jag hinner ut och springa en vända. Jag har t.om. köpt en träningstidning idag -det ni- men det var faktiskt den som lockade mest där i tidningshyllan. Den ska jag snart läsa, framsidan vekar lovande bla. testar de löparskor för snö, slask och lervälling (fast den brukar jag undvika), tipsar om bra uppvärmning (vilket jag fuskar med) och hur man blir en bättre löpare. Intressant. Kanske jag har fått lite rutin på det här med träning nu =).

Imorgon anländer frysboxen så jag får väl gå ut och klappa på den efter löpningen. Vi har också kommit fram till en budget lösning till väggen ovanför W´s säng - men först måste vi hitta en fin blå färg och invänta walliesarna vi beställt. Bilder kommer väl så småningom.

Inga kommentarer: