onsdag 30 november 2011

Första december...

inte idag men väl imorgon =). Den lilla snön vi fått har ju regnat bort så dagtid känns det inte alls som att det snart är jul men i kvällsmörkret med tända ljus känns det bättre.

Alla klappar utom de till mina två svärfäder ;P och mina föräldrar är avklarade och till de kvarstående vet vi precis vad vi ska köpa så det är lätt avklarat. Nu är det dags för mat och godisfasen fast just idag orkar jag inte. Jag har ett litet körschema ändå för att undvika att det hopar sig så innan söndagkväll ska jag köpa vita amaryllisar och vita hyacinter, göra köttbullarna, koka knäck och baka knäckbrownies. Hinner jag ngt. mer (ibland får jag il) så är det en bonus men jag känner inte att jag behöver hinna mer...

Ebba är laddad för att börja öppna kalendrarna och kom nyss och frågade om hon fick öppna när hon vaknade utan att vänta på mig och Wille =) Ha ha som om jag inte skulle behöva väcka henne imorgon bitti...

Inga kommentarer: