måndag 30 januari 2012

Duktig..

har jag varit , klappar mig själv på axeln. Jag har tränat ordentligt idag. En 4,6 km promenad på 46 minuter, jag blev ordentligt varm trots minusgraderna. Jag vågar inte springa när det är så här kallt så jag försöker underhålla flåset och så börjar jag om med löpningen till våren tänker jag. Lite plankor, armhävningar och sittande mot en vägg har jag också hunnit med och nu känner jag mig mör både i armar och ben. Jag har ett visst mål med min träning och snart är jag där, ni ska få se... W hostar fortfarande massor och jag tycker inte att han blivit ett dugg bättre tyvärr. Snarare sämre så vi får väl se hur seglivat det blir - just nu har jag inget större hopp om att kunna jobba överhuvudtaget den här veckan, men vi får se. Nu blir det i alla fall snart fruktsallad med hallonkesella och säsongspremiären av Familjen Annorlunda på TV4.

Inga kommentarer: