fredag 27 januari 2012

Ebbas rum..så här långt...

 sminkbord, väggkuber, ny tapet.L tapetserade den här väggstumpen och långsidan mot sängen, resten är vitt.
 Nya krukor + lampa. Det är lite stökigt här känner jag, men det var samma kväll som allt jobb gjorts så det var lite grejer kvar här och där och jag tyckte det var roligare att lägga in kläder i byrån. Det blev så luftigt i garderoben efteråt och så får man bättre överblick över vad som kan tänkas behövas. Jag slängde 6 par udda sockar, jag fattar inte hur det kan försvinna sockar,  men ngt. mysko är det...
Sänghörnan, jag har slängt över en filt för att få bilden lite renare. Hon har så "grillrigt" bäddset just nu. Måste införskaffa helvita sängkläder med lite spets och brodyr kanske =) Nedan ser ni nya byrån också. Kabelhärvan ska redas ut mh.a kabellist, men just nu finns ingen tid. L ska jobba heeela helgen. Vilket iofs är bra för både W och jag är ganska snuviga och min röst är ur fas så vi behöver vila upp oss lite inför nästa vecka och inte fara och flänga och shoppa och greja.

Inga kommentarer: