måndag 23 januari 2012

Hm det känns som jag kommit lite i otakt. Jag har svårt både att få mig i säng och att somna på kvällarna vilket leder till att det är jobbigt att stiga upp. På rasten på jobbet brukar jag vara ute och gå och då händer det att jag "glömmer bort" att jag ska tillbaka på jobbet. Fast jag kommer ju på mig i tid. Jag känner mig lite smådeppig nu och då, fast egentligen utan anledning. Jag har i princip avbokat yogan som jag längtat så efter för att jag inte vill ha kvällar uppbokade, jag behöver dem lediga till vad jag vill i lugn och ro - helst här hemma som en annan mupp.Helst skulle jag bara vilja vara hemma och skrota och rensa och städa osv. fast så funkar det ju inte. L är ju arbetslös denna månad och nästa så ekonomin suger ju också. Nä jag vill ha vår, sol, takdropp och mer dagsljus då kanske det vänder. Alldeles säkert, det tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist! Hoppas det vänder snart! Kram

Johanna sa...

Tack Jessica ! Ja, jag tror det vänder med ljuset och solen. Snart!