torsdag 19 januari 2012

Hmmm idag

har det varit jobbigt utan snus. Dels vaknade W 03.30 och tyckte att han skulle få se på TV. Det tog en timme innan han somnat om och då var det dags för mig att stiga upp så tröttheten har inte underlättat humöret. Däremot har jag gjort mig en fin hacka på Tradera och nu sitter jag så här i januari och drömmer om vår och tittar på nya vårytterkläder - till barnen förstås. Jag har hittat en riktigt riktigt fin Didrikson jacka till W ( jag sviker pop till förmån för lite mer att välja på vad gäller färger & mönster och 200:- mindre /jacka) och så måste han få skalbyxor + fleece förstås. Albin behöver en skaljacka (några skalbyxor använder han aldrig, möjligen regnbyxor om det ösregnar) o kanske en fleece och Ebba behöver hela kittet och sedan blir det förstås gympaskor till alla, E behöver stövlar, vantar, någon ny mössa osv...Med 3 barn så blir det många tusenlappar och det är en av anledningarna till att jag börjar tidigt, att sprida lite på utgifterna. Skor är alltid det sista vi köper..och snart snart är det februari. Jag ska lägga upp bilder på jackan till Woch övriga inköp sedan när E & A fått säga sitt =).

Inga kommentarer: