fredag 6 januari 2012

Nu har jag bestämt mig...



Swedish grace i färgen snö får det bli. Det finns sååå mycket fint porslin så jag har verkligen klickat mig fram och tillbaka. Det känns bra att de är i porslin och inte lergods, hyfsat pris, en stor känd tillverkare, många delar att komplettera med, skulle en gå sönder så finns det att köpa, går att köra i diskmaskin osv... jag börjar med mattallrikarna , kanske några i taget - sedan assietter. Det känns som det man kommer att använda mest. Jag vet inte om jag kommer att köpa kaffekoppar el. djupa tallrikar men kanske uppläggningsfat om jag kommer över det...och kanske skulle man köpa assietterna i en annan färg? Men som sagt jag börjar med mattallrikar - några i taget =).

1 kommentar:

Anonym sa...

På Iitala Outlet finns ju Swedish Grace (även första sortering) lite billigare! Så du vet tänkte jag!