onsdag 29 februari 2012

Hm..

veckan är snart slut igen. Jag tycker att det är måndag och fredag mest hela tiden. fast det gör ju inte så mycket då jobbar vi oss snabbare mot sommaren. Nästa vecka är det ju dessutom sportlov och då ska vi inte stressa för fem öre. Såsa i pyjamas fram till lunch, leka ute om vädret tillåter, kanske göra ett besök på det lokala badhuset osv. Efter att maken också jobbat heltid i två veckor så känns det att det är för mycket. Framför allt Wille har enligt min åsikt för mycket tid på sin fförskolan, han är ju relativt liten fortfarande. Vi har dessutom nytt schema på jobbet som innebär en extra uppstigning (el 2) varje vecka och på morgonen gör en halvtimme mycket. Jag funderar på att gå ner i arbetstid men inte hur mycket eller på vilket sätt. Biter kanske ihop fram till sommaren i alla fall det är ju trots allt mycket lov och röda dagar och så hoppas jag att mina kollegor står ut med att jag jämt vill vara helledig...

Inga kommentarer: